Hvis du ønsker at ombytte et produkt til en anden størrelse/vægt/type, skal du kontakte kundeservice på hej@anewsleep.dk. Husk at inkludere dit ordrenummer i din henvendelse.

Hvis du ønsker at returnere et produkt og få pengene tilbage, enten fordi du har fortrudt dit køb eller ved at gøre brug af en tilfredshedsgaranti, skal du blot følge processen herunder. Bemærk at du selv står for at afholde fragtomkostningerne forbundet med returneringen. Derudover skal varen sendes i den originale emballage. Se videoen med vores stifter Mads, der giver gode råd til, hvordan du bedst vænner dig til tyngdedynen. Husk at det kan tage op mod 3-4 uger at vænne sig til vores tyngdeprodukter. Du er altid velkommen til at ringe til os på +45 61 10 20 23 eller hej@anewsleep.dk, hvis du er i tvivl eller har brug for rådgivning.

Gavekort i stedet for pengene retur samt gratis fragtlabel? Hvis du foretrækker et gavekort, som du kan bruge på et vores andre produkter, er dette muligt. I det tilfælde har du mulighed for at få et gratis fragtlabel tilsendt af os. Det eneste, du skal gøre, er at sende en mail til hej@anewsleep.dk, hvor du nævner dit ordrenummer, returneringsårsag, og at du ønsker et gavekort fremfor pengene retur. 

Vil tilbyder 30 dages tilfredshedsgaranti efter modtagelse på følgende produkter:

  • Ella Tyngdedyne
  • Ella Tyngdedyne Barn
  • Ella Tyngdetæppe
  • Anew Dream Puden
  • Anew Regulate Dynen

    Hvis du har købt andre produkter end ovenstående, gælder det, at du har 14 dages fortrydelsesret fra modtagelsesdagen. Hvis du udnytter fortrydelsesretten, er det et krav, at produktet er ubrugt.

    Bemærk at der ikke er søvngaranti på:

    • Brugte produkter, som vi sælger til nedsat pris, da produktet ikke er nyt fra fabrikken længere. Hvis du ønsker at returnere en brugt tyngdedyne under fortrydelsesretten, står du selv for at dække fragtomkostningen
    • Dyner, som indeholder pletter/plamager, kraftige lugte (fx fra røg), hår eller lignende. Der er dynen blevet anvendt i en grad, at vi ikke vil kunne sælge den som brugt i vores outlet. Husk at varen skal sendes retur i den originale emballage.
    • Betræk, som er blevet åbnet og anvendt. Du kan sagtens bruge betrækket til en almindelig dyne, da målene typisk er de samme. Hvis betrækket er uåbnet, har du mulighed for at sende det med retur med dynen
    • Anew Sovemaske
    • Anew Sleep Vitals

    Returnering af produkt:

    1. Pak produktet forsvarligt ind i den originale emballage. Angiv gerne ordrenummeret tydeligt på pakken.
    2. Send varen retur til følgende adresse:
      Parcel Feeder A/S
      c/o Anew Sleep ApS
      Midtager 29
      2605 Brøndby
    3. Det er dit ansvar, at pakken kommer frem til os. Derfor anbefaler vi, at du send med track & trace, og at du husker at modtage en kvittering ved indlevering i pakkeshoppen. Bemærk at DAO ikke sender til erhvervsadresser, så benyt venligst en anden kurér.
    4. Når du har indleveret pakken, bedes du sende en email til , hvor du oplyser ordrenummer samt årsag til returnering.
    5. Når vi har modtaget pakken og kontrolleret produkterne, modtager du dine penge retur.