Hvis du er i tvivl om, hvorvidt en tyngdedyne eller et tyngdetæppe er det rette for dig, skal du overveje, hvor og hvornår du har i sinde at bruge produktet.

Vores tyngdedyne er suveræn til at forbedre din nattesøvn og kan ses som en erstatning af eller supplement til din almindelige dyne. Tyngdetæppet er ideelt til afslapning eller en lur på sofaen, men kan også bruges i kombination med din almindelige dyne.

Nogen vælger begge dele for at have ét produkt til stuen/sofaen og ét produkt til soveværelset.

Generelt anbefaler vi, at du vælger en tyngdedyne, der svarer til 8-12% af din kropsvægt. Det gælder både for børn og voksne. Hvis du ligger mellem to vægte (fx en 7kg og 9kg) og aldrig har prøvet en tyngdedyne før, anbefaler vi, at du går en vægt ned. Hvis du derimod har prøvet en tyndedyne før, døjer med svære søvnproblemer og ligger mellem to vægte, anbefaler vi, at du går en vægt op.

Se vores størrelsesguide til voksne her og til børn her.

Der følger ikke betræk med til tyngdedynen, men du kan tilkøbe det inde på produktsiden til 399 kr. for voksne eller 299 kr. til børn (spar 200 kr.).

Vores betræk er lavet af 100% GOTS-certificeret økologisk bomuld, der passer perfekt til tyngdedynen. Vi har monteret et smart sløjfesystem på, der gør det muligt at binde betrækket fast til dynen, så den ikke skøjter rundt inde i betrækket. Læs mere om betrækket her.

Du kan sagtens bruge dit eget betræk, hvis størrelsen passer. Vores dyner er lavet i standardstørrelser: 140x200cm for vores vores almindelige tyngdedyne, 140x220cm for vores ekstra lange tyngdedyne og 100x140cm for vores tyngdedyne til børn.

Bemærk, at vores betræk er lavet af 100% GOTS-certificeret økologisk bomuld, der passer perfekt til tyngdedynen. Derudover har vi monteret et smart sløjfesystem, der gør det muligt at binde betrækket fast til dynen, så den ikke skøjter rundt inde i betrækket. Læs mere om betrækket her.

Ja, det kan du tro. Vores tyngdedyne og tyngdetæppe vaskes ved maks. 30 grader på et skånsomt program. De tåler ikke at blive tørretumblet, strøget eller renset og skal hænges til tørre umiddelbart efter vask.

Vores betræk vaskes ved maks. 60 grader med vrangsiden udad på et skånsomt program.

Husk at tjekke SPAM-mappen / uønsket mails, da den måske kan være landet der. Hvis det ikke er tilfældet, kan du række ud til vores kundeservice på hej@anewsleep.dk eller +45 61 10 20 23 - så sender vi den til dig.

Dit ordrenummer fremgår øverst i din bekræftelsesmail, du har modtaget efter at have lagt ordren. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelsesmail, kan du række ud til vores kundeservice på hej@anewsleep.dk eller +45 61 10 20 23 - så sender vi dit ordrenummer til dig.

Du kan række ud til vores kundeservice hej@anewsleep.dk eller +45 61 10 20 23 - så finder vi en løsning sammen.

Det må være en fejl fra vores side, og det beklager vi. Ræk ud til til vores kundeservice på hej@anewsleep.dk eller +45 61 10 20 23 - så sørger vi for at få løst det hurtigst muligt, så du får alle de produkter, du har bestilt.

Vi vil gerne have, at du er tilfreds med dit køb hos os. Derfor tilbyder vi 101 nats søvngaranti, hvilket betyder, at du indenfor den periode kan returnere dit produkt og få dine penge igen, hvis du ikke er tilfreds.

Hvis du ønsker at returnere hele eller dele af din ordre, bedes du række ud til vores kundeservice på hej@anewsleep.dk eller +45 61 10 20 23 - så guider vi dig igennem det.

Husk, at det kræver tålmodighed at vende sig til vores tyngdedyner og tyngdetæpper. For nogle kan det tage op til en måned.

Hvis du ønsker at ombytte et produkt eller hele din ordre (fx som følge af forkert vægt), bedes du række ud til vores kundeservice på hej@anewsleep.dk eller +45 61 10 20 23 - så guider vi dig igennem det.

Hvis du ønsker at reklamere et produkt som følge af fejl, bedes du række ud til vores kundeservice på hej@anewsleep.dk eller +45 61 10 20 23 - så finder vi en løsning. Sørg for at tage nogle billeder af skaden/fejlen, som du kan sende til os over e-mail.

Efter vi har modtaget produktet på vores lager (eller bevis for afsendelse), får du refunderet det tilsvarende beløb på det betalingskort, som du gennemførte bestillingen med.

Vi tilbyder desværre ikke afhenting eller levering af varer på vores lager eller kontor på nuværende tidspunkt.

Ja, vi tilbyder gratis levering, når det drejer sig om PostNord Pakkeshop, GLS, Bring og Burd. Vi tager et ekstra gebyr på PostNord hjemmelevering på 19 kr.

Så snart vi har oprettet forsendelseslabel, bør du modtage en e-mail med track & trace nummer, forventet levering m.m. Generelt bestræber vi os på at levere inden for 1-3 hverdage.

Vi tilbyder levering med PostNord (hjemmelevering og pakkeshop), GLS (hjemmelevering og pakkeshop), Bring (pakkeshop) og Burd (hjemmelevering).

Vi bestræber os på at levere indenfor 1-3 hverdage.